2009年4月23日 星期四

使命感這東西

(只屬本人意見)

這幾天去上公司的理財策劃培訓,就是全盤計劃得很好的,但兩個月後就要計劃過的那種.感覺有點像以前做溫習時間表,planperfect,如果跟這個進度考試應該冇問題.結果當然plan完就算.

現在溫習時間表變理財策劃,考試變結婚生仔退休,都係plan完就算,香港的「即食文化」係完全唔會BuyBuy都唔會跟.

這種理財策劃澳洲歐美已經很流行,幫一個客人寫一個這樣的計劃已經收一二萬, 仲未計建議內推薦產品的佣金 ,d客跟個計劃有些40歲左右退休,仲有時間返來多謝你.

香港不單冇錢收,仲要好似要求人:求你比個機會我幫你計劃下啦.一面聽一面drop notes一面向上帝「埋怨」為甚麼要我在香港做義工?

想起這個星期看書讀到一句:聖人都是人,他們都會發怒,犯錯,埋怨上帝,但都跌跌碰碰地上天堂去. 我都不是聖人,比我埋怨下啦.培訓的實用性不高,勝在有免費學分.

深刻的反而是聽到一些小故事,真的甚麼人都有.有個Agent以前是警察來的,感覺到警察幫得不夠人,轉來做保險,專向基層推銷,花十倍力氣去解釋,簽d單有咁細得咁細.

他的想法是有錢人大把人理,沒有人會理些基層,他們沒有教育,非常麻煩,地方都唔見得好,但偏偏又是最需要保險的人.講到可以拍晒枱指住個客破口大罵:你個x街!你死左你老婆點算呀?你個女點算呀?幾十蚊你都唔比!!你簽唔簽.

個客立刻低頭話:簽簽簽簽簽...

結果其他人跑百萬元桌會他就跑幾十張細單.現在年近五十頭都白晒.

另外有個理財策劃,真係理財策劃的理財策劃,個客四十歲老公死左,有一個兒子.保險留左二百萬左右,不同銀行當然狂打電話話有「好多可以做」.煩得多問個財策,個公司財策睇完個profilo,計晒數,知道她的兒子要讀書,結果叫她只買個醫療保障,其他現金不動.

我們做Agent知如果建議她一百萬保本基金,一百萬10年定期,簽兩張Form,唔使身體檢查,三十分鐘簽名ok,佣金各3%,即拿六萬大元thank you very much!但知個客的兒子要讀書需要百多萬現金流.

用一兩件這樣的「善事」去說服自己金融界很多都是天使是沒有可能的.但得閒聽到一兩個這樣的小故事都算係咁.慢慢發現有資格買保險已經是十分幸運的事,最少證明我有健康,有足夠金錢跟能力維持.

幾個月前有個Friend同我簽完張單同我講:你將來有大客唔會太理我我都會好明白.

開始發現一張單想得最多的竟然不是我,有點天真的感覺真好.我只好暗笑在我的立場來說對我重要的人就是大客,我愈覺得重要的人簽張單再細都是大客,冇Feel你比我再多錢都請你找另外的Agent,這就是我的天下第一筍工,呵呵.(只可以這樣安慰自己 >.<

使命感這東西,不一定要做捨己為人等驚天地泣鬼神的事.

沒有留言:

張貼留言